mandag 12. juli 2010

12. juli

gjerten hypa seg sjølv litt for langt opp: sjølv med svært god tipping i sluttspelet, kom han ikkje ein gong opp på pallen. det måtte einaste vera viss ein sorterte ut jentene som eigen klasse. odd martin er altså vinnar, og me ynskjer sjølvsagt til lukke.

viss det vert ein neste gong, ser eg alt mykje som skal gjerast annleis. eg trur det vert langt enklare om me tippar runde for runde. det vert òg enklare om eg ikkje reiser på ferie under em, og det verkar òg som ein god idé om eg held meg til éi e-adresse. det vil òg vera aktuelt med straffepoeng for dei som ikkje greier å levera tipsa i excel.

offisiell liste:
64 poeng: Odd Martin
63 poeng: Bjørg
62 poeng: Eirik
59 poeng: Balle, Gjert
54 poeng: Henning
49 poeng: Steinar
48 poeng: Jens Johan, Kjetil Rekdal
47 poeng: Kjetil
42 poeng: Arnfinn
41 poeng: Torstein
36 poeng: Thomas
35 poeng: Kjartan
33 poeng: Marit
21 poeng: Mette
15 poeng: Frode

2 kommentarer:

  1. Gratulerar til Odd Nartin og Spania.

    SvarSlett
  2. Huff, der skreiv eg visst feil, det skulle sjølvsagt vera Spamia.

    SvarSlett